Regulamin sklepu internetowego www.sklep-krowki.pl
1. Postanowienia ogólne
1.1
Właścicielem sklepu sklep-krowki.pl jest firma "Geomax” Misztal - Stateczny Spółka Jawna
ul. Przemysłowa 16, 24-300 Opole Lubelskie zwany dalej Sprzedawcą.
1.2.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż produktów na terenie Polski, a zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony www.sklep-krowki.pl, mailowo pod adresem sklep@krowki-opolelubelskie.pl lub telefonicznie.
1.3.
Ceny podane w sklepie www.sklep-krowki.pl są podane w polskiej walucie ( w złotówkach) oraz zawierają podatek VAT 23 % (są cenami brutto), chyba że obok podanej ceny jest zaznaczone inaczej.
2. Produkty
2.1.
Oferowane produkty w sklepie www.sklep-krowki.pl są to cukierki zwane potocznie krówkami o smakach wskazanych w opisie.
2.2.
W przypadku braku krówek o wskazanym smaku informacja taka będzie umieszczona na odpowiedniej podstronie.
2.3.
Krówki sprzedawane są luzem na kilogramy, gdzie 1 kg to około 60-65 sztuk cukierków; lub w opakowaniach po 200g, 250g, 500g lub jako batony. Pojemność opakowań jest zaznaczona w nazwie produktu.
3. Składanie zamówień
3.1.
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu, drogą mailową lub telefonicznie w godzinach pracy sklepu 8:00 – 15:00.
3.2.
Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu www.sklep-krowki.pl
3.3.
Możliwość dokonywania zakupów oraz śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia ma zarówno zarejestrowany użytkownik, jak również użytkownik serwisu, który nie dokonał rejestracji.
3.4.
Użytkownik zarejestrowany (posiadający konto) ma możliwość korzystania z cyklicznych promocji dla zarejestrowanych użytkowników, rabatów dla stałych klientów, możliwość śledzenia statusu zamówienia, podgląd historii zamówień, powiadomienia za pośrednictwem poczty elektronicznej o nowościach i promocjach.
3.5.
Dane użytkownika składającego zamówienie po raz pierwszy mogą być zweryfikowane drogą mailową lub telefoniczną przez pracownika biura obsługi klienta.
3.6.
Można złożyć jednorazowe zamówienie bez konieczności zakładania konta w sklepie internetowym. Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.
3.7.
Akceptujemy następujące formy płatności: przedpłata na konto. Łączny koszt przesyłki zależny jest od sposobu dostawy oraz łącznej wagi przesyłki.
3.8.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
3.9.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
3.10.
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
3.11.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.
4. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień
4.1.
Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Kupującego w formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej formy płatności).
4.2.
Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki oraz dokonania płatności.
4.3.
Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.
4.4.
Sklep internetowy www.sklep-krowki.pl zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny będzie odbywał się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 – 15:00.
4.5.
W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia i dokonanej płatności.
5. Realizacja zamówienia
5.1.
Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.
5.2.
W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).
5.3.
Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności, zamówienie otrzymuje status w trakcie realizacji i Klient nie ma już możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian oraz anulowania go.
5.4.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 5 dni. Po tym terminie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
5.5.
Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy.
5.5.1.
Koszty przesyłki kurierskiej UPS wynoszą wg przedziałów wagowych:
Od 0kg do 30kg – 21,00 zł brutto
Od 30kg do 60kg – 34,00 zł brutto
Od 60kg do 90 kg – 51,00 zł brutto
Od 90kg do 120kg – 68 zł brutto
Od 120kg do 150kg – 85 zł brutto
Od 150kg do 210kg – 102 zł brutto
Od 210kg do 240kg – 119 zł brutto
Od 240 kg – koszt ustalany jest indywidualnie, w tym celu trzeba skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta
5.5.2.
Sprzedający zastrzega sobie wprowadzenie zmian w kosztach dostawy, jednakże obligatoryjne są ceny kosztów dostawy podane podczas składania zamówienia w sklepie www.sklep-krowki.pl
5.6.
Na czas realizacji zamówienia składają się czas zaksięgowania płatności, czas produkcji, przygotowania paczki + czas dostawy.
5.7.
Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
5.8.
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
6. Sposób i termin dostawy
6.1.
Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu jednorazowego zamówienia.
6.2.
Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 3-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
6.3.
Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć. Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i sporządzić - w obecności listonosza lub kuriera - Protokół Szkody. Na podstawie tego dokumentu będzie rozpatrywana reklamacja.
6.4.
W przypadku braku terminowego regulowania zobowiązań przez Kupującego (opłacania zamówionych przesyłek) względem Sprzedającego, Sprzedający może wstrzymać dostawę lub ją opóźnić do czasu otrzymania należnej mu płatności. Sprzedający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności z tytułu tak powstałego opóźnienia w dostawie lub w przypadku jej braku.
7. Zwroty i reklamacje
7.1.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje jednak konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
7.2.
Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się mailowo sklep@krowki-opolelubelskie.pl lub telefonicznie.
7.3.
W przypadku zwrotu towaru, konieczne jest, aby towar zwracany był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, w oryginalnym opakowaniu, kompletny, nienaruszony i z innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. Brak w/w elementów może być podstawą odmówienia przyjęcia zwrotu.
7.4.
Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza i podpisany przez niego.
7.5.
Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).
7.6.
Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie poinformować o wadach towaru Sprzedającego i po ustaleniach z osobą przyjmującą zgłoszenie o reklamacji w ciągu 2 dni odesłać wadliwy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera UPS na adres sklepu internetowego.
7.7.
Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (kolor), które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do składania reklamacji.
7.8.
Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych przez producenta technik fotograficznych, drukarskich lub ustawień monitora.
7.9. Jeśli na etykietach wykorzystany jest nadruk fullcolor, należy mieć na uwadze, że technika zawijania krówek w etykiety wiąże się z mocnym zaginaniem papieru, przez co może być delikatnie widoczna biała krawędź papieru. Jest to normalne zjawisko i nie może być podstawą do reklamacji.
7.10.
Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta.
7.10.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 5 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
7.11.
Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki i przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.
7.12. Reklamowanie niekompletnego towaru nie będzie przez Sklep uwzględniane.
7.13. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
7.14.
Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:
- należy powiadomić sklep (w ciągu 2 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu
- towar należy odesłać na adres sklepu internetowego
- do reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi metkami prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona) oraz wypełniony formularz zwrotu (który Klient otrzyma drogą mailową od osoby przyjmującej reklamacje).
7.15.
Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu, ani reklamacji towaru na koszt sklepu.
7.16.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.
7.17.
Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej, o ile wartość towaru zatrzymanego przez klienta nie przekroczy kwoty objętej promocją (wtedy promocja bezpłatnej wysyłki nadal obowiązuje).
7.18.
Klient w przypadku nie odebrania przesyłki w terminie i nie podania przyczyny odmowy odbioru nie otrzyma zwrotu kosztów, które poniósł.
7.19.
Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zostanie pobrana opłata w wysokości 6 zł, a za zwrot pieniędzy przelewem na konto zostanie pobrana opłata za potrąconą prowizję w wysokości 1,50 zł. Kwota ta zostanie potrącona od kwoty zwracanej za towar.
7.20.
Sklep przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji może dokonać wymiany wadliwego produktu.
8. Prawa autorskie i odpowiedzialność
8.1.
Zdjęcia oraz wszystkie teksty znajdujące się na stronie sklepu internetowego są autorstwa i należą do właściciela firmy "Geomax", Misztal - Stateczny Spółka Jawna
ul. Willowa 22, 24-300 Opole Lubelskie.
8.2.
Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.sklep-krowki.pl bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych. Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).
8.3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za towar zakupiony przez osoby trzecie (w imieniu zamawiającego).
9. Postanowienia dodatkowe
9.1.
Sklep internetowy może prowadzić akcje promocyjne z firmami zewnętrznymi w tym Konkursy i zamieszczać informacje o tych wydarzeniach na podstronach sklepu internetowego. Za warunki konkursów i późniejsze rozstrzygnięcia konkursów odpowiada Organizator. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazane przez inne podmioty.
9.2.
Sklep internetowy może prowadzić Program Partnerski, Program Lojalnościowy oraz inne Programy dla zarejestrowanych klientów sklepu internetowego. Warunki uczestnictwa w wymienionych programach opisane są na oddzielnych podstronach sklepu internetowego.
9.3.
Każdy uczestnik w momencie włączenia się do Programu Partnerskiego, Lojalnościowego lub innego dostępnego w sklepie internetowym, zobowiązuje się do przestrzegania zasad dotyczących danego Programu akceptując niniejszy Regulamin sklepu internetowego.
9.4.
Sprzedający zastrzega sobie zmianę treści powyższego Regulaminu.